Dok igrači igraju dobro, da li je Uprava FK Sarajevo na rubu raskola zbog “sponzorskih” automobila?

- Advertisement -

Povod za mogući raskol u Upravi FK Sarajevo, tvrde naši izvori, mogli bi biti “sponzorski automobili” koji su dodijeljeni igračima, a bilo kakve trzavice su ono što najmanje treba igračima koji nižu sjajne rezultate ispisujući tako stranice historije. Najvatreniji navijači koji su protiv Uprave kluba organizovali proteste u decembru 2019. godine nadaju se da se atmosfera iz Uprave neće prenijeti i na igrače koji su najzaslužniji za trenutne rezultate.

Podsjećamo, samo mjesec dana prije tih protesta, predsjednik kluba se na stranici kluba pohvalio kako su svi prvotimci dobili automobil na korištenje. To je bio argument i najava kako ova Uprava pravi veliko evropsko Sarajevo. Automobili su već tog ljeta bili isporučeni i slikani u kampu u Butmiru, a na negodovanje navijača iz kluba se pojasnilo kako je riječ o sponzorskom ugovoru.

PROČITAJTE JOŠ:  Goran Ivanišević nije više trener Novaku Đokoviću

No, kada dođu državni organi da urade provjeru i zaključe da se prekršio Zakon i da se taj ugovor nije mogao sklopiti, onda nastaju problemi. Ekspresno je raskinut ugovor, a automobili kojima su se prethodno hvalili, vraćeni su. Međutim, jednostrani raskid ugovora kod lizing kuća se rješava sudskim sporom, i sada je pitanje kako će reagovati predsjednik kluba koji bi se mogao naći u sukobu interesa.

Vjerovatno će pokušati amortizovati novonastali problem, ali su se iz marketinga kluba potrudili i to da mu otežaju sklapajući sponzorski ugovor sa konkurentskom auto kućom.

U oktobru su svečano najavili ponosnog sponzora, konkurentsku kuću isporučioca auta, pa je pitanje da li će predsjednik kluba svoje šefove u auto kući i lizingu moći uvjeriti da se spor završi mimo suda.

PROČITAJTE JOŠ:  Održan prvi trening spusta u Saalbachu, važna provjera za Elvedinu Muzaferiju i bh. tim

U protivnom, FK Sarajevo bi moglo uskoro birati novog predsjednika Uprave, a čini se da se i direktorici stolica dobro trese. Sada se postavlja pitanje kako većinskom vlasniku kluba objasniti da se nije znalo za ovu nepravilnost i praktično zakonsku nemogućnost sklapanja tog ugovora. Osim toga, upućeni tvrde da je daleko od toga da su samo to problemi koje će trebati objasniti vlasniku.

Na kraju, igrači koji nisu ni željeli voziti ove automobile, trebaju se sačuvati negativnih vibracija iz Titove 38. Njihov posao je jasan, trening, utakmica, pobjeda i treća titula u nizu. Da nije trzavica, vjerovatno bi napravili još veće uspjehe. Zamislite tek koju ligu, Evrope ili Prvaka, bi tada igrao velikan sa Koševa?

- Advertisement -

NAJNOVIJE

MOŽDA VAS ZANIMA

Lana Pudar i Nemanja Bilbija najbolji sportisti Mostara

Plivačica Lana Pudar i nogometaš Nemanja Bilbija proglašeni su...

Goran Ivanišević nije više trener Novaku Đokoviću

Skoro petogodišnja saradnja Novaka Đokovića i Gorana Ivaniševića završena...

Poljska nakon penala savladala Vels i postala posljednji učesnik Eura 2024

Nakon što su Gruzijci boljim izvođenjem penala savladali Grke...

Sjajan nastup plivačkih reprezentativaca BiH u Beogradu

U organizaciji Plivačkog savezu Srbije na bazenu "Milan gale...

Historijska vožnja Elvedine Muzaferije: Prva skijašica na završnom finalu spusta u Svjetskom kupu

Najbolja bosanskohercegovačka skijašica Elvedina Muzaferija okončala je fenomenalnu sezonu...