Ukoliko ste primjetili kako sve manje vremena provodite na Facebooku, prema istraživanju eMarketer-a, kompanije koja se bavi istraživanjem trendova u oblasti medija i digitalnog oglašavanja, sigurno niste sami.
Vrijeme koje provodimo na Facebooku će se smanjiti ili ostati isto u doglednoj budućnosti, navedeno je u novom izvještaju eMarketer-a.
U prosjeku, među korinicima u SAD-u u 2018. godini, dnevno vrijeme provedeno na Facebooku smanjeno je za tri minute.
Korisnici su prosječno dnevno potrošili 38 minuta na platformu 2018. godine u odnosu na 41 minut koliko su dnevno Facebooku poklanjali u 2017. godini.
Glavna analitičarka eMarketer-a, Debra Aho Williamson, kaže da je manji engagement korisnika sa Facebookom posljedica promjena News Feed-a koje su reducirale prikaz clickbait i drugih sadržaja izdavača, ali i generalnog izostanka popularnosti ove mreže kod tinejdžera.
Iako nekoliko minuta manje dnevno možda ne izgleda tako strašno, ipak je to zabrinjavajući trend za Facebook, koji još uvijek, za znatan dio prihoda od oglasa, ovisi o njegovoj glavnoj aplikaciji.
SAD su dugo vremena za Facebook bile jedno od najunosnijih tržišta. Ako platforma više ne može da zadrži pažnju korisnika na isti način, to bi moglo utjecati i na oglašivače te njihove odluke.
Upotreba Instagrama, pak, očekuje se da raste do 2021. godine. Ali, vjerovatno će proći neko vrijeme prije nego što Instagram zauzme položaj koji ima Facebook.
U 2018. prosječno vrijeme provedeno dnevno na Instagramu iznosilo je 26 minuta, u 2019. očekuje se da bude 27 minuta.