Bosna i Hercegovina na 15. mjestu u svijetu?

- Advertisement -

Bosna i Hercegovina je uvijek bila zemlja gdje se ljudi znaju opustiti, dobro zabaviti, uživati u dobrom društvu ali i u dobrom jelu i piću.

Godišnje prodajne brojke kompanije Mast – Jägermeister pokazuju da su najveći konzumenti ovog biljnog likera po glavi stanovnika državljani Luksemburga, Slovenije i Republike Češke, dok se BiH nalazi na visokom 15. mjestu. (kada je zabava u pitanju, statistika i nije dosadna zar ne?)

Ako poredate sve čepove sa Jägermeister boca proizvedenih do danas jednu do druge, bit će dovoljno da pokrije daljinu od Wolfenbütella, mjesta u Njemačkoj gdje se proizvodi Jägermeister, do Dakara u Africi, što je otprilike 67 sati neprekidne vožnje. Ali  s obzirom na to da Jägermeister i vožnja ne idu zajedno, ako se ipak  odlučimo na ovaj poduhvat, ruta bi se mogla pretrčati (baš kao što je to uradio i Forrest Gump). U tom slučaju, trebalo bi nam otprilike 1.154 sata.

PROČITAJTE JOŠ:  Gdje će Bosanci i Hercegovci dočekati prvomajske praznike i šta kažu o cijeni janjetine

Broj jedan u društvu i na društvenim mrežama

Da je Jägermeister pronašao odavno put do svojih fanova pokazala je i činjenica da uvjerljivo drži prvo mjesto u svijetu, među ostalim žestokim pićima,kada su društvene mreže u pitanju. Sa svojih 5,5 milijuna fanova na Facebooku i 220k pratilaca na Instagramu, Jägermeister briljira u povezivanju sa milenijalsima, svojom targetnom skupinom.

Na stranici Thespiritbussines.com dobio je 10/10 ocjenu za dosljednost, te postavljenje privlačnog i zanimljivog sadržaja. 

  1. – najbolja godina Jägermeistera u BIH dosad 

Prethodna godina pokazala nam je da je Jägermeister najomiljeniji biljni liker, kako u svijetu tako i u našoj zemlji. Posjećenost na eventima, zanimljivi projekti i uvijek novi sadržaji, postavili su Jägermeister kao prepoznatljivo piće na mnogim muzičkim festivalima, u barovima, restoranima i klubovima.

PROČITAJTE JOŠ:  (VIDEO) Jedna tiha i kišna sarajevska večer bez pješaka i vozača

U BiH su realizirani brojni projekti, između ostalog,prva modna kolekcija brenda urađena u saradnji s poznatim streetwear brandovima Molimao i Revolt Clothing, koja je pronašla put do svojih fanova,  Image event “A state of ice” još jednom je potvrdio titulu najiščekivanijeg i najposjećenijeg eventa u sezoni SFF-a u Sarajevu.

Uz to, Jägermeister je, praćen Jägerettama, bio zadužen za dobar provod u velikom broju klubova i barova, kao i na svim poznatijim muzičkim festivalima u zemlji.

Ono što su mnogi primjetili je ovogodišnja kampanja pod zajedničkim sloganom ‘Leden, a ne s ledom’, a koju su nosili zamjetni i pamtljivi naslovi poput ‘Hladniji od bivše(g)’ , ‘Hladniji od prošle zime’ i ‘Naravno da je hladan, iz Njemačke je’. Godina koja je pred nama nosi posebnu obljetnicu – 20 godina Jägermeistera u BiH, te mnoge nove i zanimljive projekte, saopćio je Jägermeister.

- Advertisement -

NAJNOVIJE

MOŽDA VAS ZANIMA

Gdje će Bosanci i Hercegovci dočekati prvomajske praznike i šta kažu o cijeni janjetine

Bosanci i Hercegovci vrše posljednje pripreme za prvomajske praznike....

Preminuo akademik Dževad Jahić

Dževad Jahić, bosanskohercegovački lingvist, pjesnik i akademik, preminuo je...

Na parkingu u Hrvatskoj snimio kukca jezivog izgleda: Zna li neko koja je ovo životinja?

Na popularnoj društvenoj mreži Reddit, često nailazimo na zanimljive...

(VIDEO) U zagrebački tramvaj ušla Dubioza kolektiv i napravila show

Dubioza kolektiv iznenadila je Zagrepčane svirkom u tramvaju. Na okretištu...